Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet de typiske spørgsmål vi modtager fra jer fantastiske kunder. Så kan du hurtigt komme videre med din dag og få jeres nye køb. Besvarer vi netop ikke det spørgsmål som du sidder inde med, så henvend dig gerne under vores chat eller kontaktformuler - så kontakter vi dig så hurtig som muligt🌳
Hvad er jeres leveringstid?
Vores leveringstid er 1-3 hverdage. Når du afgiver din ordre inden kl. 15.00 på mandage til fredage, pakker vi din ordre samme dag og sender den næste morgen. Hvis du afgiver din ordre i weekenden indtil kl. 12.00 søndag, vil den blive pakket og sendt mandag morgen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Vi har udarbejdet en detaljeret beskrivelse af vores returproces for at gøre det så nemt som muligt for dig. Følg linket her for en trin-for-trin-vejledning.
Hvad er jeres politik for fragtomkostninger?
For ordrer under 399 kroner opkræver vi 29 kroner for pakkeshoplevering og 49 kroner for hjemmelevering. Ordrer over 399 kroner kvalificerer sig til gratis pakkeshoplevering, og hjemmelevering koster kun 29 kroner.
Hvordan vælger jeg det rigtige produkt til mit barn?
At finde det perfekte produkt til dit barn kan være en udfordring. Vi har udarbejdet en række guider fyldt med tips og tricks for at hjælpe dig med at træffe det rigtige valg. Find dem her.
Hvad er Anden Sortering?
Anden Sortering omfatter produkter, der af en eller anden årsag har mindre fejl. Dette er vores måde at reducere spild på, og derfor kan du få fantastiske produkter med små fejl til en god pris. Vi sørger altid for, at du ved, hvilken fejl der er på et produkt, før du køber det.
Hvordan kan jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at få inspiration og meget mere. Du kan tilmelde dig nederst på hjemmesiden.
Hvordan kontakter jeg jer?
Du har to muligheder for at komme i kontakt med os. Du kan enten bruge chatten i højre hjørne af billedvinduet eller besøge vores "Kundeservice" side, hvor du kan udfylde kontaktformularen. Vi bestræber os på at besvare dine henvendelser så hurtigt som muligt og senest inden for én hverdag fra det tidspunkt, hvor du sender din besked.